پندار گوگولیپندار گوگولی، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

پندار

انتظار.....

1392/6/9 3:59
نویسنده : مامان مهسا
87 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیزم . امروز من با بابایی ات در مورد اومدن تو صحبت کردم ولی بابایی باید یه ماموریت خارج از کشور بره و معلوم نیست چند ماه دیگه . میگه نمیخوام تو رو تو اون موقعیت تنها بزارم و به مامانی میگه صبور باشه تا به وقتش. 

خدایا یعنی میشه زودی نینیمون بیاد پیشمون؟ یعنی میشه یه روزی بیاد و این مطلب و بخونه و به مامانش بگه دیدی مامانی من چقدر زودتر از چیزی که فکر میکردی اومدم پیشت تا تنها نباشی.

خدا جووووووون . من دلم نی نی میخواااااااااااااااد.گریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نیکتا
7 اردیبهشت 94 20:05
سلام مامان اینده. انشاالله نی نی گوگولی زودی میاد بغلت و از کار و زندگی میندازتت مواظب خودت و نینیت باش دوست داشتی به ماهم سربزن البته شایدم اومده بغلت اخه سنشو زده چهار ماهو خورده ای به هر حال مراقب خودت باش
دومین جشواره کتابهای صوتی
21 اردیبهشت 94 13:48
دوست بزرگوار از شما برای شرکت در دومین جشواره تولید کتابهای صوتی کودکان و نوجوانان نابینا دعوت بعمل می آید. همچنین خواهشمندیم عنوان "همکار افتخاری"ما را پذیرا بوده و ما را در اجرای این برنامه یاری فرمائید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پندار می باشد